You are currently viewing چاپ دقیق کوپن – همه چیزهایی که باید بدانید

چاپ دقیق کوپن – همه چیزهایی که باید بدانید


بحث زنان درباره کوپن های دیجیتال

خواندن چاپ ریز روی کوپن ممکن است به اندازه ارائه کوپن در فروشگاه مورد علاقه خود برای صرفه جویی چند دلاری سرگرم کننده نباشد، اما این یک شر ضروری است.

این چاپ ظریف نه تنها برای محافظت از خرده‌فروش و سازنده، بلکه از شما، مصرف‌کننده نیز در نظر گرفته شده است. بیایید نگاهی گذرا به کوپن ها و چاپ ظریفی که باید بدانید بیاندازیم.

کوپن ریز چاپ

اعتقاد بر این است که اولین کوپن در سال صادر شده است 1887 توسط آسا کندلر از کوکاکولا. این کوپن به خانه های آمریکایی ها فرستاده شد و به آنها یک لیوان رایگان از نوشیدنی کوکاکولا را که در آن زمان به سختی شناخته شده بود، ارائه می داد.

تخمین زده می‌شود که بین سال‌های 1894 تا 1913، حدود 8.5 میلیون نوشیدنی رایگان به خانه‌های آمریکایی ارائه شد. در پایان این کمپین، کوکاکولا نامی آشنا بود و در هر ایالت فروخته می‌شد.

اینقدر کوپن ها می توانند قدرتمند باشند!

برای بازخرید موثر کوپن ها، درک چاپ دقیق کوپن ها ضروری است. به شما امکان می دهد از پیشنهادات تبلیغاتی نهایت استفاده را ببرید.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا برخی از رایج ترین سیاست های چاپ ظریف یا کوپن و معنای آنها برای شما آورده شده است.

تاریخ انقضا

این باید یکی از اولین مواردی باشد که باید به آن توجه کنید زیرا نمی توانید از کوپن منقضی شده استفاده کنید. بسیاری از کوپن ها از صدور تا انقضا زمان بسیار کوتاهی دارند. برخی حتی محدود به روز هستند!

این کوپن فروش یک روزه میسی را دوست دارم

کوپن فروش یک روزه میسیس

محدودیت کوپن

اینها احتمالاً مشهودترین شرایط و ضوابط در چاپ دقیق کوپن هستند. محدودیت های زیادی وجود دارد. در اینجا برخی از رایج ترین آنها آورده شده است:

“محدود کردن یک کوپن برای هر خانوار در روز.”

این دقیقاً همان چیزی است که می گوید: خانواده شما فقط یک بار در روز می توانند از این نوع کوپن استفاده کنند. شما نمی توانید فقط 46 مورد از آنها را قطع کنید و در یک سفر خرید به هر چهار عضو خانواده خود یکی بدهید.

اگر امروز از یک کوپن 0.25 دلاری برای خرید صابون ظرفشویی استفاده می کنید، باید 24 ساعت صبر کنید تا بتوانید از آن کوپن مشابه 0.35 دلاری استفاده کنید که سوراخی در جیب شما می سوزاند.

محدودیت های خرید

شما اغلب این را می بینید: “یک کوپن در هر خرید محدود کنید.” این بدان معنی است که شما فقط می توانید از یک کوپن برای هر کالا استفاده کنید. به طور خلاصه، اگر شش کوپن از تولیدکنندگان مختلف دارید و قصد خرید شش محصول مختلف را دارید، می‌توانید از هر شش کوپن در طول آن معامله استفاده کنید، مشروط بر اینکه هر کوپن را برای یک کالای جداگانه فهرست کنید.

محدودیت 4 کوپن یکسان

این می تواند به معنای چیزهای زیادی باشد: به خواندن بقیه دستورالعمل های روی کوپن ادامه دهید. محدودیت می تواند چهار کوپن یکسان در روز، به ازای هر مشتری، هر بازدید یا هر نفر باشد.

محدود کردن یک کوپن در هر خرید

“خرید” در این مورد به معنای هر مورد خاص است، در مقابل “در هر تراکنش”، که اغلب شامل هر چیزی است که در آن بازدید از فروشگاه خاص خریداری می کنید. بنابراین زمانی که یک کوپن دارای محدودیت برای خرید است، شما فقط می توانید از آن برای کالاها یا محصولات خاص استفاده کنید، نه کل گروه.

محدودیت در تعداد کوپن در هر تراکنش

این بزرگ است. زمانی بود که مردم به سادگی چندین کوپن را برای اقلام مشابه در هر تراکنش جمع آوری و استفاده می کردند. مثلاً بگویید می‌خواستید جعبه‌های غلات بخرید و کوپن‌هایی داشتید که هر کدام ۱.۵۰ دلار به شما تخفیف می‌داد.

در برخی موارد، افراد حدود 10 جعبه دریافت می کنند و برای هر جعبه از یک کوپن استفاده می کنند. اکنون تولیدکنندگان محدودیتی در تعداد کوپن هایی دارند که می توانید در هر تراکنش استفاده کنید. شما اغلب چاپ ریز مانند این را پیدا خواهید کرد: “محدود کردن 1 کوپن در هر تراکنش.”

پرداخت های نقدی

من به شما دروغ نمی گویم (من هرگز نمی گویم). من در کوپن بزرگ هستم. آنلاین باشد یا کوپن های دیجیتال، کوپن ها یا کوپن های کاغذی را ذخیره کنید… من همه این کارها را انجام می دهم. به این ترتیب، من اغلب هنگام خرید فرصت های زیادی برای تخفیف دارم.

گاهی من پشته کوپن، و بسته به چیزی که می خرم، اغلب تخفیف بیشتری نسبت به قیمت واقعی دریافت می کنم. به عنوان مثال، من برای خرید پنج چیز به فروشگاه می روم و از این پنج مورد، چهار مورد واجد شرایط دریافت کوپنی هستند.

با این حال، با توجه به کد تبلیغاتی یا کوپن های ویژه، هنوز هم هنگام استفاده از آنها کمی اضافی باقی می ماند. فرض کنید اقلام واجد شرایط حدود 12 دلار قیمت دارند، اما کوپن های من در صورت استفاده تا 14 دلار تخفیف به من می دهند. من از نظر فنی 2 دلار باقی مانده است.

صندوقدار چه باید بکند؟

  • 2 دلار باقیمانده را حمل کنید و آن را در پنجمین مورد غیر واجد شرایط قرار دهید
  • در عوض پولم را پس بده
  • اگر همه چیز را لغو کنید، در نهایت 2 دلار تخفیف دریافت می کنم؟ (معادل تقلب با کوپن)

زمانی بود که صندوق‌دارها یا تخفیف را به کالای غیر واجد شرایط انتقال می‌دادند و 2 دلار تخفیف روی کل خرید می‌گذاشتند یا فقط پول نقد را به شما پس می‌دادند.

موضوع دیگه این نیست! اکثر تولیدکنندگان برای این موضوع محدودیتی قائل شده‌اند و می‌گویند که اگر محصولاتی که خریداری می‌کنید کمتر از ارزش اسمی کوپن‌هایی است که دارید، حق دریافت وجه ندارید!

کوپن و فروش متفاوت است

این یکی دیگر از سردردهای بزرگی است که اکثر مهمانداران مشتاق به آن دچار می شوند. اگر فروشگاه مواد غذایی فروش کالاهای واجد شرایط را دارد، می توانید این دو را روی هم قرار دهید (از کوپن های خود استفاده کنید و همچنان از فروش لذت ببرید؟). پاسخ اغلب منفی است، اما بستگی به فروش دارد.

مثلاً بگویید فروش ۱۰ دلار به ازای ۱۰ دلار است، اما شما فقط یک کالا می‌خواهید و یک کوپن دارید که ۵۰ درصد آن را به شما تخفیف می‌دهد.

شما می توانید به سادگی یکی را بخرید و 50% تخفیف بگیرید. اگر بجای آن از مزیت فروش 10 دلاری به قیمت 10 دلار استفاده کنید، نمی توانید از کوپن خود استفاده کنید مگر اینکه برای یک معامله جداگانه باشد.

کوپن کردن می تواند به همان اندازه که پیچیده باشد، سرگرم کننده باشد، به خصوص زمانی که با چاپ ظریف سروکار دارید. اما هی، وقتی این کار را درست انجام دهید، می توانید پول زیادی را در پس انداز نگه دارید، بنابراین ارزش تلاش را دارد.



Source link