You are currently viewing آنچه باید در مورد استفاده از کوپن های دیجیتال بدانید

آنچه باید در مورد استفاده از کوپن های دیجیتال بدانید


یک زن از کوپن دیجیتال استفاده می کند

کوپن دیجیتال چیست؟ خوب، یکی از ساده ترین و بی دردسرترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه هنگام خرید است!

اگر اصلاً من را می شناسید، احتمالاً تا به حال متوجه شده اید که من تمام تلاشم را برای بودجه بندی و صرفه جویی در پول در هر زمان ممکن است. یکی از راه های مورد علاقه من برای انجام این کار استفاده از کوپن است. من یک زرادخانه کامل از ترفندها دارم چگونه آنها را بدست آوریم و نحوه استفاده از آنها.

من همه در مورد مهمانی هستم، چرا من نباشم؟ منظورم این است که این راهی است که فروشگاه‌ها مقداری از پول شما را پس می‌دهند و در عین حال همان ارزش پول را به شما می‌دهند!

به هر حال، قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوم، شما اینجا هستید تا در مورد کوپن های دیجیتالی بیاموزید، پس بیایید به آن بپردازیم و از اصول اولیه شروع کنیم.

کوپن دیجیتال چیست؟

کوپن دیجیتال که به عنوان کوپن الکترونیکی نیز شناخته می شود، بسیار شبیه به کوپن کاغذی سنتی است با این تفاوت که آنلاین یا دیجیتال است. آنها حتی دارای ویژگی‌های یکسانی هستند، از جمله کدهای تبلیغاتی یا بارکدهایی که برای صرفه‌جویی در هزینه شما وارد یا اسکن می‌شوند.

پسندیدن کوپن های سنتیکوپن‌های دیجیتال می‌توانند انواع تخفیف‌ها را برای شما به ارمغان بیاورند، از دریافت اندکی پول از کل هزینه‌هایتان گرفته تا اقلام رایگان و حتی خرید یکی از آنها با یک معامله رایگان.

در بسیاری از موارد، در صورت خرید از فروشگاه، می توان کوپن های دیجیتال را برای شما چاپ کرد. با این حال، در بیشتر موارد ساده‌تر است که فقط تلفن خود را در هنگام پرداخت ارائه دهید یا آن کوپن‌های دیجیتال را در یک برنامه کوتاه کنید.

اگر به صورت آنلاین خرید می کنید، زمانی که آماده پرداخت هستید، می توانید به سادگی کد کوپن دیجیتال را وارد کنید.

چگونه کوپن دیجیتال دریافت می کنید؟

استفاده از کوپن های دیجیتال نه تنها آسان است. آنها حتی راحت تر به دست می آیند. در اینجا برخی از نکات برتر من برای دریافت و استفاده کامل از کوپن های دیجیتال آورده شده است.

از برنامه ها یا وب سایت های فروشگاهی استفاده کنید

این یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن کوپن های دیجیتال آنلاین است. کافی است به وب سایت فروشگاه بروید یا برنامه آن را دانلود کنید. برخی از فروشگاه ها کوپن های دیجیتال خود را در برنامه و وب سایت دارند، در حالی که برخی دیگر دوست دارند دلار عمومیهم کوپن‌های دیجیتالی در فروشگاه و هم کوپن‌های تولیدکننده را که توسط مارک‌های منتخب فروشگاهی صادر می‌شوند، ارائه دهید.

فرآیند به اندازه کافی ساده است. پس از دانلود برنامه یا ورود به وب سایت، باید یک حساب کاربری با نام خود ایجاد کنید. پس از انجام این کار، فقط کوپن هایی را که می خواهید استفاده کنید پیدا کنید و آنها را به صورت دیجیتالی برش دهید و آنها را در حساب شما ذخیره کنید.

اکنون، بخش سرگرم کننده – چرا ما همه این کارها را انجام می دهیم – استفاده از این کوپن های دیجیتال برای صرفه جویی در هزینه است. یک راه برای انجام این کار این است که تا حد امکان سعی کنید یک کوپن دیجیتال را با یک فروش فعلی جفت کنید. آنها با کوپن های سازنده بهترین کار را دارند.

کوپن های دیجیتال رایگان را پیدا کنید

ذخیره کوپن ها

هر از گاهی، به عنوان راهی برای افزایش فروش و افزایش وفاداری مشتریان، برخی از فروشگاه ها کوپن های دیجیتالی را برای اقلام رایگان به خریدارانی که برای برنامه وفاداری خود ثبت نام کرده اند، می دهند.

ایده اینجا این است که در روزهای خاصی (عمدتا جمعه ها) این کوپن ها به شما فرصتی می دهند که یک کالای رایگان مانند غذای حیوانات خانگی، نان، ماست و غیره دریافت کنید.

ترفند این است که شما باید این کوپن را در روزی که در دسترس است دانلود و به صورت دیجیتالی کلیپ کنید و در مدت زمان مشخص شده برای تخفیف دیجیتال خود از آن استفاده کنید. یکی از بهترین نمونه ها این است کوپن دیجیتال Kroger برای اقلام رایگان.

همچنین ببینید: نکات من برای استفاده از کوپن های دیجیتال کروگر

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

برخی از برندها، فروشگاه ها یا محصولات تمایل دارند کدهای کوپن را در حساب های رسانه های اجتماعی خود در فیس بوک، ایکس و اینستاگرام به اشتراک بگذارند تا فروش را تبلیغ کنند یا به سادگی آگاهی از برند ایجاد کنند.

از Coupons.com استفاده کنید

اگرچه در بسیاری از برنامه های فروشگاهی کوپن های سازنده زیادی پیدا خواهید کرد، اما می توانید دانلود کنید برنامه Coupons.com برای استفاده از سایر تخفیف های دیجیتال.

این برنامه تقریباً تمام کوپن های سازنده موجود را جمع آوری کرده و آنها را در یک مکان جمع آوری می کند. این امر نه تنها یافتن آنها، بلکه استفاده از آنها را برای شما بسیار آسان تر می کند. در واقع، اگر برنامه را به کارت های وفاداری خود پیوند دهید، می توانید به کوپن های موجود در تمام فروشگاه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

اگر خدمات موقعیت مکانی را در برنامه فعال کنید، تمام فروشگاه های منطقه شما را به شما نشان می دهد. کافی است روی فروشگاهی که می‌خواهید از آن خرید کنید ضربه بزنید و آن را به حساب خود اضافه کنید تا همه کوپن‌های دیجیتال موجود را ببینید.

بسته بندی محصول را بررسی کنید

در برخی موارد، می توانید کوپن های لایه برداری را روی بسته بندی خود محصول پیدا کنید. دفعه بعد که در فروشگاه مواد غذایی محلی خود در راهروها جستجو می کنید، برای صرفه جویی فوری مراقب کوپن های جداکننده بسته های غلات، گوشت و سایر اقلام باشید.

راهروهای فروشگاه را بررسی کنید

بله، شما در واقع می توانید کوپن ها را در قفسه های فروشگاه پیدا کنید. در برخی موارد، زمانی که فروشگاهی در رابطه با برندهای خاص، می‌خواهد محصول جدیدی را به بازار معرفی کند یا می‌خواهد فروش را افزایش دهد، می‌تواند کوپن‌هایی را در قفسه‌های نگهداری محصولات بچسباند. آنها معمولا به شکل یک پد اشک آور با تعداد زیادی می آیند.

خبرنامه های دیجیتال

دلایل خوبی برای مشترک شدن در خبرنامه ها از همه مکان های مورد علاقه شما وجود دارد.

بسیاری از فروشگاه های مورد علاقه شما خبرنامه هایی دارند که به مشتریان وفادار خود در صورت داشتن فروش و انواع تبلیغاتی که ممکن است مورد علاقه آنها باشد، هشدار می دهند. برخی از این فروشگاه ها حتی کوپن های دیجیتالی را در این خبرنامه ها ارائه می دهند.

نحوه استفاده از کوپن های دیجیتال

ما به این موضوع پرداختیم که کوپن های دیجیتال چیست و چگونه می توان آنها را دریافت کرد. حال بیایید نگاهی گذرا به چند نکته و ترفند در مورد نحوه استفاده از آنها بیندازیم.

بله، از قبل می‌دانید که باید کوپن‌های خود را هنگام پرداخت ارائه کنید، اما از آنجایی که آنها دیجیتالی هستند، مانند استفاده از کوپن‌های فیزیکی، چالش‌هایی وجود خواهد داشت. شما باید از شرایط و ضوابط آگاه باشید.

همچنین ببینید: نحوه کوپن: راهنمای مبتدیان

با توجه به آنچه گفته شد، در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد تا مطمئن شوید که از کوپن های دیجیتال خود بیشترین بهره را می برید:

از کد صحیح استفاده کنید

این قطعاً یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها است، به‌ویژه برای کوپن‌های دیجیتالی که از شما می‌خواهند به‌طور دستی کد را هنگام پرداخت وارد کنید، نه اسکن ساده کد QR.

در این مورد، ترفند این است که دوچندان مطمئن شوید که کد صحیح را وارد کرده اید. به جای اینکه هر شماره را با صدای بلند بخوانم و آن را تایپ کنم، فقط آن را از مرورگر یا برنامه فروشگاه خود در هنگام پرداخت کپی و جایگذاری می کنم. به این ترتیب من مطمئن هستم که کد تبلیغاتی مناسب را دارم.

اطمینان حاصل کنید که کوپن ها منقضی نشده اند

مانند کوپن های فیزیکی، کوپن های دیجیتال نه تنها دارای فهرستی از شرایط و ضوابط هستند، بلکه تاریخ انقضا نیز دارند. اگر متوجه شدید که کوپن دیجیتال شما کار نمی کند، ممکن است قبلا منقضی شده باشد.

الزامات مکان را تأیید کنید

برخی فروشگاه ها هم کوپن های فیزیکی و هم دیجیتالی ارائه می دهند، اما اصرار دارند که کوپن های دیجیتالی آنها فقط برای کسانی قابل استفاده است که از فروشگاه آنلاین آنها خرید می کنند و بالعکس. حتما بررسی کنید که آیا کوپن دیجیتالی که دارید چنین محدودیت هایی دارد یا خیر.

به استثناها توجه کنید

در بسیاری از موارد، متوجه خواهید شد که کوپن های دیجیتال اقلام خاصی را در فروشگاه حذف می کنند. به عنوان مثال، Target می‌گوید که نمی‌توانید از کوپن‌ها در مواردی مانند لگوها و سیستم‌های بازی ویدیویی استفاده کنید. بنابراین، برای استفاده کامل از کوپن، مطمئن شوید که کالایی که می‌خواهید بخرید در لیست استثنای آن نباشد.

همچنین ببینید: چاپ دقیق کوپن – همه چیزهایی که باید بدانید

صفحه نمایش خود را روشن کنید

من متوجه شدم که این یک مشکل واقعی است. اگر صفحه نمایش گوشی شما به اندازه کافی روشن نیست، ممکن است اسکنر در برداشتن کد از کوپن دیجیتالی شما با مشکل مواجه شود. هنگام ارائه کوپن، حتماً صفحه خود را روشن کنید، حتی اگر به یک شخص واقعی باشد. خواندن و اسکن کد را آسان تر می کند.

مزایای کوپن های دیجیتال

ممکن است از خود بپرسید که کوپن های دیجیتال چه مزایای دیگری برای زندگی شما به ارمغان می آورد؟ بالاخره شما در برش دادن کوپن های فیزیکی خوب بودید، درست است؟

یک تجربه شخصی

کوپن و گوشی در جیب پشت

کوپن ها طوری طراحی شده اند که هنگام خرید چیزهایی که می خواهید بخرید، به شما تخفیف بدهند. تفاوت در اینجا این است که کوپن دیجیتال کمی تجربه خرید شخصی تر را به شما می دهد.

وقتی برنامه‌های کوپن را دانلود می‌کنید و سرویس‌های مکان را روشن می‌کنید، آن برنامه‌ها فروشگاه‌های اطراف شما را پیدا می‌کنند که چیزهایی را که می‌خواهید بخرید حمل می‌کنند. آنها همچنین مشخص می کنند که کدام یک دارای تخفیف، تبلیغات و کوپن دیجیتال هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. حتی لازم نیست از روی مبل بلند شوید!

راه های خرید جدید

با دانلود برنامه‌های کوپن و گنجاندن موقعیت مکانی خود، احتمالاً با فروشگاه‌های جدیدی آشنا می‌شوید که ممکن است قبل از داشتن برنامه به آنها فکر نکرده باشید.

در واقع، ممکن است فروشگاه خاصی در منطقه شما یک پیشنهاد شگفت انگیز در کوپن های دیجیتال خود داشته باشد. این ممکن است یک فریب برای امتحان کردن آنها باشد. چه کسی می داند؟ ممکن است واقعاً برند آنها را دوست داشته باشید.

خرید راحت

با برخی از کوپن های دیجیتال، شما حتی نیازی به رفتن به فروشگاه ندارید. کافی است سفارش را بصورت آنلاین انجام دهید، کد کوپن را در هنگام تسویه حساب ارائه دهید و کالای شما درب منزل تحویل داده شود. بدون بریدن کوپن های فیزیکی، بدون رفتن به فروشگاه و ارائه آنها به فروشنده – چیزی جز راحتی.

معایب کوپن های دیجیتال

استفاده از کوپن های دیجیتال واقعاً جنبه های منفی زیادی ندارد، به جز این واقعیت که برخی از آنها فقط هنگام خرید آنلاین قابل استفاده هستند. به علاوه، آنها برای صرفه جویی در پول واقعا عالی هستند. سایر معایب جزئی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • مشکل ارائه آن در پرداخت، اما ما قبلا آن را پوشش داده ایم. صفحه خود را روشن کنید و در صورت نیاز کد را کپی و جایگذاری کنید.
  • برخی از کوپن های دیجیتال تاریخ انقضا بسیار کوتاهی دارند، بنابراین ممکن است لازم باشد زودتر از زمان مورد انتظار از آنها استفاده کنید.

کوپن دیجیتال چیست؟ این واقعاً مانند یک کوپن معمولی است، با این تفاوت که شما مجبور نیستید آنها را از نظر فیزیکی قطع کنید. آنها روی تلفن شما زندگی می کنند و استفاده از آنها را آسان می کند و پیدا کردن آنها را آسان تر می کند. اگر شما هم مانند من از طرفداران کوپن هستید، این می تواند مرز بعدی در پس انداز پول برای ما باشد!



Source link