You are currently viewing نکات من برای استفاده از کوپن های دیجیتال کروگر

نکات من برای استفاده از کوپن های دیجیتال کروگر


غرفه سوپرمارکت در بازار کولر

به نظر من یادگیری نحوه استفاده از کوپن های دیجیتال کروگر برای خیلی ها به یک هک زندگی تبدیل می شود، با توجه به این واقعیت که تقریباً در هر شهر یک فروشگاه کروگر وجود دارد. اگر فروشگاه فیزیکی در این نزدیکی وجود ندارد، احتمالاً هنوز هم می توانید مواد غذایی خود را برای تحویل سفارش دهید.

Kroger به‌عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور، برای میلیون‌ها خریدار یکپارچه است. اکثر این خریداران از طریق تخفیف‌ها و معاملات عالی که در Kroger یافت می‌شوند، در خرید مواد غذایی و سایر اقلام خانگی صرفه‌جویی می‌کنند. کوپن دیجیتال ارائه می دهد.

این ممکن است شما باشید، اما ابتدا باید نحوه استفاده از کوپن های دیجیتال Kroger را یاد بگیرید! و به همین دلیل است که من اینجا هستم!

کوپن های دیجیتال کروگر چیست؟

کوپن های دیجیتال Kroger دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – کوپن های الکترونیکی که به شما کمک می کند هنگام خرید از فروشگاه های Kroger در هزینه خود صرفه جویی کنید.

این کوپن‌های دیجیتال را می‌توان مستقیماً روی کارت خریدار بارگیری کرد و هنگام خرید واجد شرایط، به‌طور خودکار بازخرید می‌شوند. می توانید از کوپن های دیجیتالی برای دریافت تخفیف هم به صورت آفلاین و هم آنلاین استفاده کنید.

چگونه می توانید کوپن های دیجیتال کروگر دریافت کنید؟

علاوه بر این واقعیت که هنگام کار با کوپن‌های دیجیتال کروگر، تخفیف‌های زیادی دریافت می‌کنید، چیزهای بیشتری نیز در مورد کل فرآیند وجود دارد. برای یک چیز، دریافت و استفاده از آنها بسیار آسان است.

در اینجا نحوه کار آن آمده است.

مرورگر وب خود را باز کنید

فقط به مقام رسمی مراجعه کنید وب سایت خرید کروگر یا اپلیکیشن موبایل کروگر و اگر قبلا یک حساب Kroger دارید وارد شوید.

یک نمایه ایجاد کنید

اگر هنوز یکی را ندارید، باید یکی بسازید. این یک فرآیند فوق العاده ساده است. پس از ایجاد حساب کاربری، باید عضو شوید برنامه وفاداری کروگر برای دریافت کارت خرید کروگر پلاس.

این برنامه رایگان به شما امکان می دهد از انواع جوایز از جمله امتیاز پاداش سوخت و در نهایت کوپن های دیجیتال و تخفیف در خریدهای واجد شرایط بهره مند شوید.

می‌توانید هنگام ایجاد حساب آنلاین خود برای این کارت وفاداری درخواست دهید، یا می‌توانید به سادگی به نزدیک‌ترین فروشگاه Kroger خود بروید و از میز خدمات مشتری بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

در هر صورت، پس از ثبت نام برای این کارت، می توانید آن را به حساب Kroger خود پیوند دهید تا از مزایای آن بهره مند شوید.

همچنین ببینید: برنامه های وفاداری به مواد غذایی: آیا ارزش آن را دارند؟?

دریافت کوپن دیجیتال

پس از ورود به حساب Kroger خود، به گوشه سمت راست بالای وب‌سایت که روی آن نوشته شده «کوپن‌های دیجیتال» نگاه کنید.

وقتی روی آن کلیک می‌کنید، به صفحه کوپن‌های دیجیتال هدایت می‌شوید که تمام کوپن‌های دیجیتال Kroger در دسترس شما را فهرست می‌کند.

روی یک کلیپ کلیک کنید

این مرحله مهم است. شما باید روی «کلیپ» در زیر هر کوپن کلیک کنید تا آن را به حساب خود منتقل کنید. کروگر به هر خانوار اجازه می دهد تا 150 کوپن را ببندد.

کوپن های من را بررسی کنید

پس از اتمام برش، می‌توانید با کلیک بر روی «کوپن‌های من» کوپن‌هایی را که دارید دوباره بررسی کنید.

توجه داشته باشید: شما باید کارت خرید Kroger Plus خود را به حساب جدید Kroger خود پیوند دهید تا کوپن های شما در دسترس یا فعال شوند.

نکاتی برای استفاده از کوپن های دیجیتال Kroger

هنگامی که همه چیز را از طریق وب سایت یا برنامه Kroger تنظیم کردید، گام بعدی یافتن راه هایی برای استفاده از پیشنهادات دیجیتالی است که از طریق حساب Kroger در دسترس شما است. این چیزی است که من انجام می دهم:

  • به حساب Kroger من وارد شوید
  • معاملات دیجیتال موجود را مرور کنید
  • آنها را بر اساس فروشگاه یا تاریخ انقضا دسته بندی کنیدموز در قفسه های فروشگاه

وقتی یکی یا 150 موردی را پیدا کردم که دوست دارم، با کلیک کردن روی پیوند “Load to My Card” آنها را در کارت خرید Kroger بارگیری می کنم.

در این مرحله، این کوپن‌های کروگر اکنون در کارت خرید من ذخیره شده و آماده استفاده هستند. تنها کاری که باید انجام دهم ارائه کارت به صندوق است. آنها آن را اسکن می کنند و هر گونه تخفیف واجد شرایط به طور خودکار برای خرید من اعمال می شود.

می توانید فقط ببینید!

هنگام خرید آنلاین هم همینطور است. تخفیف ها به صورت خودکار هنگام پرداخت اعمال می شوند.

سوالات متداول کوپن دیجیتال Kroger

من مطمئن هستم که همه شما هنوز سوالاتی دارید، پس بیایید کمی عمیق تر بگردیم!

آیا می توانم کوپن های دیجیتال کروگر خود را چاپ کنم؟

بله، شما می توانید کوپن های خود را چاپ کنید. روند این کار نیز بسیار ساده است. به سادگی از طریق وب سایت وارد حساب Kroger خود شوید و به “Cupon Savings” بروید، سپس روی دکمه “Print Now” که در کنار کوپن مورد نظر قرار دارد کلیک کنید.

آیا کوپن های دیجیتال کروگر من منقضی می شود؟

بله، مانند هر کوپن دیگری، کوپن های دیجیتال کروگر منقضی می شوند. قبل از اینکه هر کدام را نگه دارم حتما تاریخ انقضا را بررسی می کنم. توجه داشته باشید که هر کوپن شرایط و ضوابط خاص خود را دارد، پس لطفا قبل از برش دادن آنها را بخوانید.

آیا می توانید کوپن های کروگر را روی هم قرار دهید؟

بله و خیر. مرتب سازی کوپن ها یک راه عالی برای صرفه جویی بیشتر با کوپن است. با این حال، شرایط و ضوابط متعددی با این عمل همراه است. وقتی نوبت به کوپن های کروگر می رسد، دو گزینه دارید: کوپن های دیجیتال و کوپن های کاغذی.

شرایط و ضوابط آنها به طور خاص شما را از استفاده از کوپن دیجیتال و کاغذی در یک خرید منع می کند. (من می دانم حیله گر.) کروگر کوپن های دیجیتال خود را کوپن های سازنده می داند نه کوپن های فروشگاه.

اگر کوپن کاغذی من ارزش بالاتری داشته باشد چه؟

سیستم کروگر تعیین می کند که کدام کوپن برای خرید شما ارزش بیشتری دارد. این در رسید شما ظاهر می شود.

چه مدت قبل از اینکه بتوانم از کوپن های کروگر خود استفاده کنم؟

اگر در حین خرید همه اینها را کشف می کنید و از دریافت کارت کروگر خود و بارگیری کوپن های خود برای آن خرید خاص هیجان زده هستید، باید بدانید که کوپن های دیجیتال در چند دقیقه اول ثبت نام برای حساب دیجیتال شما در دسترس خواهند بود. با این حال، ممکن است تا یک ساعت طول بکشد تا بتوانید از آنها در فروشگاه Kroger استفاده کنید.

آیا می توانم از کوپن های دیجیتال Kroger خود در هنگام پرداخت خود استفاده کنم؟

تا بتوانی! تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت کروگر خود را اسکن کنید و تخفیف در رسید شما منعکس خواهد شد.

همانطور که می بینید، یادگیری نحوه استفاده از کوپن های دیجیتال کروگر بسیار آسان است. بهترین بخش این است که میز خدمات مشتری همیشه آماده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل به شما کمک کند.



Source link